Zaventem - Bangkok 26/03/2019

27 maart 2019 - Internationale Luchthaven Suvarnabhumi, Thailand

Van morgen was het dan zo ver, ik moest men ventje aan de gate achter laten en alleen verder gaan, in spanning en nieuwsgierig ging ik verder. Bij de duane werd mijn bagage al tegen gehouden en getest op drugs, maar good to go 👌😉.

In de shop een boekske en fles water gekocht en door naar de check in. 2.5h later kwam ik aan in Helsinki, met maar 3°C en geen trui, verlangde ik nog meer om al in Bangkok te zijn want dit was koud. Maar tijdens het anderhalf uurtje wachten zou ik Kim niet zijn als ik geen stop deed aan de Starbucks.

Helemaal opgewarmd en klaar voor deel 2 ging ik door naar de check in. Men ogen vielen open, 3 zetels voor mij alleen, dus ook 3 dekentjes en 3 kussens. Bij het opstijgen eerst nog gekeken hoe dit werkt via de camera's op de vlieger. Als avond eten kreeg ik best nog een lekkere hamburger met patatten en dan heb ik me genesteld voor de avond (Belgische tijd) of nacht (Thaise tijd) door te komen met een filmke en wat slaap. Tussendoor even wakker worden, ja een bed slaapt toch nog beter, maar nu kan ik genieten van heerlijke belgische sandwiches met muizenkeutels bereidt met wat liefde. 😍👌

Dan rond 01h Belgische tijd of vanaf nu de Thaise tijd (07h) kreeg ik men ontbijt op de vlieger. Waar ik veel te veel van gegeten heb maar hey, zo kan ik de dag iets beter aan zeker.

Om 08.10h zijn we geland, op deze moment is het redelijk hazy tot mistig met een zon die er probeert door te komen. Het zou 29°C zijn, maar ik kan je 1 ding zeggen, het is enorm drukkend warm..

Dit gezegd zijnde ga ik nu vertrekken vanuit de luchthaven en mijn eerste dagje in Thailand starten.. Tot snel

IMG_20190326_172856IMG_20190326_162725IMG_20190326_171120IMG_20190326_162731